Hoe ik werkgevers help

Hoe ik werkgevers help:

Leidinggevende: Ik vond je initiatief om heel praktisch met mijn medewerker aan de slag te gaan, heel adequaat. En het heeft resultaat opgeleverd. Mijn hartelijke dank voor je manier van aanpak, je koers en accenten in het begeleiden van de medewerker en uiteraard voor het behaalde resultaat tot nu toe.

U vindt het belangrijk dat uw medewerkers productief zijn, efficiënt werken, gemotiveerd zijn en dat er een gezonde bedrijfscultuur is. U wil lage verzuimcijfers, hoge loyaliteit en een goede sfeer. Daar wil ik u graag bij helpen. Kennis en ervaring worden door mij ingezet om uw medewerkers, uw belangrijkste kapitaal, een hoge mate van werkgeluk en inzetbaarheid te geven. Hoe ik dat doe? Lees hier over wat een bedrijfsmaatschappelijk werker zoal doet.

Ik werk graag preventief, want voorkomen is beter dan genezen. Een paar gesprekken met een bedrijfsmaatschappelijk werker kan een jarenlang slepend conflict of langdurige verzuim voorkomen. U verdient uw investering gemakkelijk terug en mijn tarieven zullen u aangenaam verassen. Wacht niet totdat uw medewerker zich ziek heeft gemeld maar leer uw leidinggevenden om stress te herkennen met de gratis tools en train ze om verzuim bespreekbaar te maken.

Natuurlijk heeft u vragen over de inzet van bedrijfsmaatschappelijk werk, dus laten we verder kennismaken en lees over starten met BMW voor uw bedrijf. Wilt u weten wat medewerkers zelf vinden van mijn begeleiding, lees dan hier enkele ervaringen met bedrijfsmaatschappelijk werk.

Wilt u een medewerkersonderzoek met impact? Lees dan meer op de pagina over werkgeluk of lees dit artikel op HR Zone.

Bereikbaarheid

Mirjam Sleijster, 06 – 20980602, mirjam@bmwmiddennederland.nl

combi banner

Ontvang het gratis E-Book en WerkGeluk Inspiratie Nieuws (eens per maand)